من باید آب با FSGS محدود
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

من باید آب با FSGS محدود

من باید محدود آب با FSGS FSGS اشاره به فوکال سگمنتال اسکلروز گلومرولی است که نیاز به بیماران به تغییر برنامه رژیم غذایی خود را با توجه به وضعیت آب disease.The خود را برای مردم ضروری است، اما بیماران مبتلا به FSGS باید محدود آب آشامیدنی؟

البته که نه. تمام بیماران مبتلا به FSGS باید آب آشامیدنی خود را محدود کنند.

تنها دلیلی است که اگر چه FSGS بیماری کلیوی است، عملکرد کلیه در برخی از بیماران بیشتر از 90٪ .در این مورد کلیه ادامه به عملکرد سالم، به طوری که بیماران می توانند آب را به عنوان جمعیت نوشیدن است به طور کلی. در واقع، برخی از بیماران حتی پیشنهاد کرد که نوشیدن آب بیشتر به حذف تمام بدن و تحریک کلیه ها به تولید ادرار بیشتر و حمل زباله های تر.

اگر FSGS در بیماران مبتلا به مرحله 3 یا التهاب یا فشار خون بالا باید líquidos.Además مصرف خود را نظارت بدتر لازم است برای این بیماران به سازماندهی یک برنامه sodio.Recomendación کم رژیم غذایی روزانه سدیم برای بیماران مبتلا به FSGS 1000 به است 4000 میلی گرم است، اما اگر بیماران التهاب شدید یا ادم، مصرف سدیم خود را باید از 2000-3000 میلی گرم در روز خودداری کنند.

در حال حاضر، ما شناخته شده اند اگر بیماران مبتلا به FSGS باید مصرف مایعات خود را محدود کنند. اگر شما اتفاق می افتد به FSGS و می خواهم با این بیماری زندگی می کنند ساده تر، شما باید مقدار سمت راست از مایع در هر روز بنوشید.

علاوه بر سدیم و مایع، بیماران مبتلا به FSGS نیز باید مصرف خود را از پروتئین، پتاسیم و فسفر با توجه به تغییرات در وضعیت آنها از بیماری توجه داشته باشید. برنامه رژیم غذایی صحیح می تواند کمک به مدیریت عوارض بیماری کلیوی FSGS، در حالی که هر گونه خطا در یک برنامه رژیم غذایی می تواند وضعیت سلامت بیماران به راحتی تشدید می کند.

برای تعیین مقدار آب شما باید هر روز می نوشند، به شما توصیه می به دکتر در مورد کراتینین خود را آنلاین، عملکرد کلیه، عوارض و مقدار diuresis.Luego بگویم، می تواند شما را پاسخ در 24 ساعت به من بدهید.





:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: